Geoblog.pl    ceta    Podróże    USA: Floryda 2016    Walt Disney World Floryda - BILETY -
2016

Walt Disney World Floryda - BILETY -

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Orlando

ja kupowalam bilety bezposrednio na stronie parku
w ofercie byla akurat promocja 4 dni w cenie 3 czyli po 1 dniu do 1 parku

dokaldnie bylam:
czwartek Disney's Hollywood Studios / konicznie na Indiana Jones idzccie ;)
piatek Magic Kingdom - czyli klasyczny park Disney jak w Paryzu tylko wiekszy, to jest chyba najpiekniejszy park z nich wszystkich
sobota Disney's Animal Kingdom / nie jest to klasyczne Zoo :) ale dla sztucznej gory ala Himalaje bardzoooo warto
niedziela Epcot / ciekawe ale najslabsze ze wszystkich czterech

w cenie biletu byl FAST PASS - koniecznie nalezy do wykupic! kazdego dnia mozemy wybrac 3x atrakcje gdzie bedziemy korzystac z szybszego wejscia a nie stac godzine w zwyklej kolejce! Polecam!

UWAGA!! Warto miec jednak swoj samochod , co prawda transport busami jest za darmo , jednak musisz byc na przystanku o okreslonej godzinie
Z kolei z tego co wiem jak sie ma autko to w kazdym parku placi sie za parking :D Takze... witamy w USA ;)

Universal Studios zostawialam sobie na nastepna wizyte w USA.... ilez mozna w parkach siedziec...
chodz przecietny Amerykanin przyjezdza tu na 2 tygodnie i codziennie inny park rozrywki zalicza...