Geoblog.pl    ceta    Podróże    Meksyk: Cancun 2017    Wypożyczenie auta w Meksyku // UWAGA na karty kredytowe... !!!
2017

Wypożyczenie auta w Meksyku // UWAGA na karty kredytowe... !!!

Meksyk
Meksyk, Mexico

Trzeba ostro się naszukać dobry cen w internecie...

i lepiej bukować przez internet i nawet odrazu zapłacić z karty
Niestety na miejscu podobno jest drożej i sporo doliczają za ubezpieczenie całego auta za dzień

My wyszukaliśmy online na http://www.rentalcars.com/
Wyszło 4 dni - pełne ubezpieczenie, bez naliczania kilometrów = 96 Euro
Auto zabieramy w Cancun oddajemy w Playa del Carmen
Nazwa wypożyczalni to America Car Rentals
Widzieliśmy ceny z eurocar, budget i sixt za 200 euro - także serio trzeba googlować

=====

UPDATE po powrocie

America Car Rentals to jedno wielkie oszustwo !!! trzeba zaplacic na miejscu EXTRA prawie za wszystko ! w tym extra ubezpiecznie.
Dojazd 30 min od lotniska busem ... same problemy ... Nie polecam. Juz chyba lepiej trzeba bylo dac wiecej i zabrac auto z znanej Europie wypozyczalni.

UPDATE 2 !!!

Po 8 miesiacach pobytu w Meksyku ktos stamtad uzyl danych mojej karty kredytowej i zakupil cos za ponad 400 Euro ...
Transakcja zostala zablokowana ale sporo zachodu z bankiem a nawet policja aby to wszytsko wytlumaczyc.
Obstawiam ze to szanowna wypozyczalnia America Car Rentals sprzedala komus moje dane... bo tylko tam karte uzylam.