Geoblog.pl    ceta    Podróże    Karaiby: Dominikana 2023    Dominikana... ceny lotow, all inclusive hotel - co mysle o tej wyspie...
2023

Dominikana... ceny lotow, all inclusive hotel - co mysle o tej wyspie...

Dominikana
Dominikana, La Romana

Co to sie porobiło ze w sumie taniej na Dominikanę było lecieć nam z TUI.DE niż samemu kupować loty. ....

Zapłaciłyśmy za Wielkanocny termin 5 tys euro , za lot bezpośredni z Frankfurt am Main na Dominikanę oraz 5 gwiazdkowy hotel all inclusive , na 10 dni ...
Niestety ale wtedy nie znalazłam tańszych lotów na 3 osoby niż ponad 3 tys euro, gdyby do tego dodać dobry hotel all inclusive to samodzielnie organizowana wycieczka wyszła by drożej :(
A wszystko przez to ze teraz takie samoloty drogie :(((( Nie widzę szans na następne lata ze to sie zmieni ...

Byliśmy przy La Romana
Hotel Bahia Principe Grand La Romana ===>> https://maps.app.goo.gl/q6cd9GrELXNhDM6M8
Polecam!
Zresztą wszystkie z Bahia sa ok. Jedzenie megaaaaaa !

Z lokalnych atrakcji polecam
Saona Island (to tak naprawdę jedyna warta do zobaczenia atrakcja tej wyspy .... )
oraz bardzo ciekawe kolonialne miasto Santo Domingo ( Krzysztof Kolumb to wciąż wielka postać na tej wyspie.... )

Powiem tak: jest to najsłabsza wyspa karaibska na jakiej byłam. Turystyka turystyka turystyka... tysiące sztucznych atrakcji, nie ma pięknych dzikich plaż , wszystkie ładne plaże należą do hoteli 5gwiazdkowych albo sa po prostu sztucznie nasypane .. .
Wyspa pełna jest jakiś idiotycznych sztucznych parków rozrywki porobionych dla turystów.
Nie ma tu żadnego karaibskiego klimatu .
Jeśli chcesz zobaczyć prawdziwe Karaiby to nie wybieraj tej wyspy, Guadalupe , Martynika o 10000% razy lepsza.
Jeśli chcesz mieć dobry hotel ALL INCUSIVE to wybierz tylko Dominikanę z Karaibów bo tu jest największa oferta takich hoteli i są bardzo dobre.

Dla mnie z małym dzieckiem było w porządku bo wygodnie , ale nigdy nie pojechałabym tu sama czy w parze czy po jakieś lokalne atrakcje czy przygody.... Sa lepsze wyspy np: wszystkie francuskie.
Nie zachwyciła mnie Dominikana, ale jak zobaczę kiedyś jakaś ofertę promocyjna na dobry all inclusive tam ;) to skusze sie jeszcze raz.