Geoblog.pl    ceta    Podróże    Tajlandia 2011    Wrocław => Berlin

Niemcy, Berlin

Będzie busem Wrocław = bezpośrednio Berlin Tegel

04.04.2011

Air Berlin to prawdziwe odkrycie! Mimo, że wielkość samolotu pozostawia wiele do życzenia - mało miejsca na nogi, ogólnie nie za duży w środku i na zewnątrz. Za to jedzenie i obsługa najlepsza pod słońcem! Jakość jedzenia, śniadania i obiadu bez porównania do Lufthansy czy innych linii, nawet tych do USA. Pyszne Ravioli z nadzieniem serowym w sosie bolognese jest paręnaście razy lepsze od tego serwowanego we wrocławskich lokalach italienskich! A białe i czerwone wino za free leją do tego. W ogóle nie czułam, że jem w samolocie;p

Obok mnie siedzie chłopak z Finlandii - niestety jego angielski jest bardziej niż podstawowy, a pierwsze godziny lotu paruje %tami ;)

Jaka będziesz Tajlandio? Zadaje sobie pytanie.
Patrząc po składzie samolotu - trochę tajskich rodzin, modnych Tajek na obcasach, rodzin białych, typowych Tui wycieczkowiczów oraz par backpakersów, widzę dużo starszych białych facetów.... chyba wiem po co jadą. Dużo też ludzi mocno alternatywnych, w jakiś sposób odstających od przeciętnego społeczeństwa - tatuaże całych pleców i rąk i głowy...łyse pałki....wielkie kolczyki robiące dziury w uszach, dredy czy hippisowskie, pseudo amerykansko-surfingowe stroje, bałaganiarskie, to jedne z wielu częstych elementów wyglądu co po niektórych.

Lecimy 835 km/h ;)
37tys km nad ziemia, a na dworze mamy -83 stopnie
aaa babka chodzi i wydziera się "who whants teeee...koffeee" - jeszcze kiedyś ktoś by powiedział o tym "koniec świata" :)

Trzeba być zawsze miłym i uprzejmym dla ludzi i im dziękować ;) a może nawet pochwalić! Tak zrobiłam i po godzinie dostałam od przemiłego pana stewardesa drugi obiad, druga pyszna pasta za free ;) ale patrzyli że mam wtyki w Air Berlin! A ja się tylko uśmiechnełam.,,, no dobra i zagadałam jak zawsze.

Podpowiedź:
Lotnisko Tegel w Berlinie jest okrutne nudne... jak masz czas to polecam 30min do centrum w jedną stronę busem sprzed terminalu głównego TXL. Za 2,50Euro wysiadamy pod samą bramą brandenburską!!

Było foto foto :)
a teraz jest pupa pupa zbita,,,przy tak wolnym necie to ciężko będzie wrzucać zdjęcia :(